Po?etna Sadraj Moj dnevnik RAT PROTIV DJECE, BRAKA I OBITELJI
RAT PROTIV DJECE, BRAKA I OBITELJI PDF Ispis

Tekst preuzet od Udruge Vigilare



''RAT PROTIV DJECE, BRAKA I OBITELJI


Nedavno smo pisali o tome kako se francuski predsjednik Emmanuel

Macron zaloio za to da se pravo na poba?aj uvrsti u Povelju Europske

unije o temeljnim pravima.


To je bio jedan od prvih poteza nakon to je Francuska preuzela kormilo

Europske unije.



Za francuskog predsjednik pravo na poba?aj smatra se jednom od

temeljnih vrijednosti Europske unije, a njihovo bi upisivanje u Povelju,

kako je pojasnio, u?vrstilo nae europske vrijednosti koje su temelj naeg

jedinstva, ponosa i snage.



Kako to, u situaciji demografske kataklizme Staroga Kontinenta, ubijanje

nero?ene djece moe biti temelj jedinstva, ponosa i snage nije nam

poznato.



Kako bilo, jaha?i kulture smrti ovih dana poja?ano djeluju i s druge strane

Atlantika.


Kao to je upozorila poznata pro life aktivistica Lile Rose, u ameri?kom

Senatu glasuje se o tzv. Zakonu o zdravstvenoj zatiti ena koji bi

ponitio pro life zakone diljem zemlje.


Zakon bi prisilio savezne drave da dopuste poba?aj do trenutka ro?enja

djeteta, a trai se i to da se ukloni informirani pristanak koji majkama nudi

alternativne opcije i upu?uje na rizike od poba?aja.



Koga ?ude ovakvi radikalni zahtjevi valja ih podsjetiti da su odre?eni

di?ni progresivci svojedobno ili toliko daleko da su predlagali da bi se i

tek ro?eno dijete moglo ubiti. Rije? je o tzv. postporo?ajnom abortusu.



Eti?arka i filozofkinja s Oxforda Francesca Minerva tako se u ?lanku

objavljenom u British Medical Journalu zaloila za to da bi doktori trebali

imati pravo ubiti novoro?en?e u slu?aju ako je ono invalid ili ga majka ne

eli ili roditelji nemaju novca da ga uzdravaju.



Ova eti?arka smatra da tek ro?ena beba nije prava osoba i da je

ubijanje odmah nakon poroda nije puno druga?ije od onog dok je fetus

jo u maternici.



Sljede?i korak u progresu vjerojatno je prijedlog da doktori i nakon

godine dana imaju pravo ubiti dijete ako je to u skladu s nekim od

naprednih kriterija.



Ipak, s pseudoeti?arkom se moemo sloiti da ubijanje odmah nakon

poroda nije puno druga?ije od onog dok je fetus jo u maternici.

Nehotice, progresivka je priznala kako se i u jednom i u drugom slu?aju

radi o ubojstvu.



Zapad je odavno dotaknuo dno, a ovo je sumrak zdrave pameti.

 

Dok bi tzv. progresivci sada ve? ubijali i ro?eno dijete, zeleni zeloti svako

novoro?eno dijete smatraju tonom uglji?nog dioksida.



Na djelu je kultura smrti i rat protiv djece, braka i obitelji.



Tome se kao kr?ani i pripadnici vojuju?e Crkve (Ecclesia militans)

trebamo suprotstaviti svim doputenim duhovnim i materijalnim

sredstvima.



U vremenima u kojima se nalazimo nitko od nas nema pravo na mlakost.''